Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

online shop (finally!)


http://society6.com/vasodelirium

hello! i finally opened an online shop for anyone who is interested to purchase products with my artworks! You can find a lot of things, from prints on paper and canvas to t-shirts, bags, pillows, mugs, laptop cases...even baby clothes :P

i've started uploading my artworks but i'll upload more in time, so stay tuned if interested!

thank you! :)

 Καλημέρα! Ανοιξα online shop για τη δουλεια μου. Οποιος ενδιαφέρεται για αντίγραφα των έργων μου σε διάφορα μεγέθη ή εφαρμογές τους π.χ. σε κάρτες, μπλουζάκια, τσάντες, κούπες μεχρι και ... παιδικα ρουχαλάκια, ας ρίξει μια ματιά.

Προς το παρόν δεν έχω ανεβάσει πολλά πράγματα αλλά θα το ενημερώνω συνεχώς.

6 σχόλια:

  1. Finally όντως ! Έπρεπε να το είχες κάνει καιρό αυτό. Καλή αρχή, και καλές business !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω χρηστο! δεν περιμενω πολλα, οπως παντα.
      αλλα ειπα επιτελους να το δοκιμασω κι αυτο :)

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Νεραιδόγατα !!! Συγχαρητήρια και μία πολύ καλή αρχή εύχομαι !!! Καλή επιτυχία !!!!
    Πρέπει να ανασκουμπωθώ κι εγώ και να ξεκινήσω το δικό μου !
    Φιλάκια πολλά..καλό απόγευμα !! :ο)) <^ο^>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ μυρσινη!
      αντε και στα δικα σου πολυ συντομα :P

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...